سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۵۸
 

اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی واحدهای سلامت کار و امور HSE پالایشگاه گازشهید هاشمی نژاد

جلسه واحدهای سلامت کار و امور HSE پالایشگاه گازشهید هاشمی نژاد به منظور هماهنگی انجام معاینات سلامت شغلی سال ۹۶ کارکنان در خانگیران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر هرمز حسن زاده رئیس طب صنعتی این مرکز در این جلسه با اعلام تغییر در نحوه برخورد با مراجعان به واحد سلامت کار خاطر نشان کرد: برنامه ریزی فعالیت های ورزشی هدفمند و برگزاری دوره های آموزشی به منظور استفاده بهینه از منابع موجود و ارایه  خدمات متناسب با شرایط سلامتی هر یک از کارکنان امری ضروری است.

 teb s

 

وی افزود: متناسب با نتایج به دست آمده از معاینات طب صنعتی،افراد به چهارگروه مختلف تقسیم بندی می شوند و نیاز است که مجموعه امور HSE و خدمات پالایشگاه در نحوه تغذیه بیماران معرفی شده در رستوران نیز همکاری داشته باشند.

سنجش استرس های شغلی محیط کار، نحوه برخورد با بیماران شغلی و ایجاد بستر آماری بهتر برای نتایج وضعیت سلامتی کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهندس خواصه دار مسوول بهداشت امور HSE پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد نیز انجام هماهنگی های لازم درون سازمانی برای اجرای برنامه های مطرح شده در جلسه را متقبل شد.

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۲۰
تعداد بازدید : ۹۸۵
کد خبر : ۱,۰۳۵