سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۷

اخبار

استقبال فوق العاده از اولین همایش ‹‹سلامت برای خانواده بازنشستگان صنعت نفت››

اولین همایش ‹‹ سلامت برای خانواده بازنشستگان صنعت نفت ›› با استقبال فوق العاده ودور ازانتظار مراجعین در بهداشت و درمان مشهد برگزار گردید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالشرق ،دکتر صبور اسماعیلی ، استاد دانشگاه فردوسی مشهد و مشاور با سابقه بهداشت و درمان ، سخنران اصلی این همایش بود، وی بیان کرد :آموزش و یادگیری مختص به گروه سنی خاصی نیست و همه انسانها در هر دوره و مقام و جایگاه و در هر دوره زمانی از زندگی خویش نیازمند یادگیری علم و مهارت و دانش هستند تا با توانمند سازی خویش ، بهره وری بالاتری از عمر خود داشته باشند.

کلاس بازنشستگان 2

کلاس بازنشستگان 4
دکترهرمز حسن زاده ، متخصص طب کار و رئیس واحد سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق که اخیراً مسئولیت واحد سلامت روان نیز به ایشان واگذار شده است ضمن بیان مطالب فوق افزود واحد سلامت روان در منطقه شمال شرق از سالیان دور و در قالب مراکز مشاوره ، همیار و کمک رسان به خانواده بزرگ صنعت نفت بوده است و در ادامه فعالیت هایش ، علاوه بر خدمات قبلی ، قصد نوگرایی و حضوری فعال تر در میان شاغلین عزیز و همچنین بازنشستگان گرانقدر دارد تا نقشی پر رنگ تر را به عهده گیرد.

کلاس بازنشستگان 3
در همین راستا ، اولین همایش سلامت با تأکید ویژه بر تغییرات جسمی و شناختی در دوران میانسالی و اواخر بزرگسالی با دعوت از بازنشستگان ساکن مشهد در سالن اجتماعات بهداشت و درمان برگزار گردید.

کلاس بازنشستگان 1
دکتر صبور اسماعیلی ، استاد دانشگاه فردوسی مشهد و مشاور با سابقه بهداشت و درمان ، سخنران اصلی این همایش بود که مطالب ایشان به گرمی با استقبال فوق العاده و دوراز انتظار مراجعین همراه شد به نحوی که سالن همایش حتی یک جای خالی برای حضور بیشتر افراد را نداشت. واحد سلامت روان با همراهی امور آموزش و روابط عمومی بهداشت و درمان و البته با حمایت کانون بازنشستگان و صندوق بازنشستگی  صنعت نفت ، با انگیزه ای مضاعف و با دیدگاهی متفاوت نسبت به گذشته ، چنین همایش هایی را تداوم خواهد بخشید.  

کلاس بازنشستگان 2 

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۱۱
تعداد بازدید : ۴۳۹
کد خبر : ۱۴,۸۳۳