سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۹

اخبار

طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق ، هم قدم با پرسنل صنعت نفت با پوشش گسترده خدمات به وسعت جغرافیای منطقه

طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق ، خدمات خود به پرسنل صنعت نفت را به وسعت جغرافیایی گسترده این منطقه ارائه می دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالشرق ، منطقه بهداشت و درمان شمال شرق از لحاظ وسعت جغرافیایی، عملاً نیمه شرقی کشور را در بر می گیرد و وظیفه خدمت رسانی به پرسنل صنعت نفت در 6 استان خراسان رضوی ، شمالی ، جنوبی ، سمنان، کرمان ، سیستان و بلوچستان را به عهده دارد. بیش از 24 شرکت بزرگ و کوچک نفتی در این استانها فعال هستند و بهداشت و درمان نیز هم پای پرسنل صنعت نفت در این استانها ، حضوری پر رنگ دارد.
طب صنعتی  10
طب صنعتی  7
واحد طب صنعتی ( سلامت کار) به عنوان ویترین سازمان بهداشت و درمان ، همواره سعی نموده است که امکان دسترسی خدمات پیشگیرانه خود را برای کلیه شاغلین رسمی ، پیمانی، قراردادی و حتی پیمانکاری و ارکان ثالث صنعت نفت فراهم سازد . مراکز طب صنعتی ثابت شمال شرق در مشهد ، خانگیران، شاهرود، سمنان، بجنورد، کرمان ، رفسنجان و زاهدان همواره آماده ارائه خدمت به این عزیزان هستند. ولی این ، تنها تمام ماجرا نیست. تیم های سیار سلامت کار شمال شرق در بسیاری از شهرها و مناطق عملیاتی که فاصله قابل توجهی با مراکز ثابت طب صنعتی شمال شرق دارند هم نفس با دیگر زحمت کشان صنعت نفت حضور بهم می رسانند تا آن چه در توان دارند نثار این بزرگواران نمایند و دوری راهها ، کمبود امکانات ، نبود فضای فیزیکی کاملاً مطلوب درمانی ، ماموریت های متعدد ، هیچ کدام مانع از فعالیت گسترده طب صنعتی نبوده است.
طب صنعتی  3
چنین وسعتی از خدمات طب صنعتی در هیچ مرکز دولتی و خصوصی طب کار کشور ، همانند ندارد. هزینه های انجام این پروسه مهم نیز فراتر از تعرفه های مرسوم مربوط به خدمات بهداشتی درمانی است ولی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، وظیفه ذاتی خود می داند که این شرایط را برای همه آماده کند و حتی آنرا ارتقاء ببخشد.
طب صنعتی  9
طب صنعتی  8
ایرانشهر ،  چابهار ، زابل، بیرجند ، سبزوار ، تربت حیدریه ، فاروج ، ایستگاه رضوی ، ( منطقه 4 عملیات انتقال گاز) از جمله اماکنی  هستند که تیم سیار تخصصی طب صنعتی شمال شرق با همراهی پزشک صنعتی ، پرستار صنعتی، کارشناس بهداشت  و کارشناس شنوایی سنجی و حتی متخصص طب کار ، همه ساله و مطابق یک برنامه مدون در آن حضور دارند.


طب صنعتی  4
طب صنعتی  2
طب صنعتی  1

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶
تعداد بازدید : ۱۲۲
کد خبر : ۱۴,۸۳۸