سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۹

اخبار

اولین حضور سازمان در نمایشگاه رویداد پیشرفت

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در کنار 4 شرکت اصلی نفت در دومین نمایشگاه رویداد پیشرفت در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در جوار بارگاه منور امام رضا (ع) حضور پیدا کرد و دستاورد های خود را در حوزه سلامت به معرض نمایش گذاشت.
  دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور در حاشیه برگزاری این نمایشگاه  در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره  به اهمیت حضور سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  در نمایشگاه‌های مختلف در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده  گفت: در طی سالیان متوالی این سازمان  در نمایشگاه های مختلف حضور نداشته است و با دستور مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل سازمان هماهنگی های لازم در جهت حضور در دومین رویداد ملی «روایت پیشرفت» در قالب نمایشگاهی در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در جوار بارگاه منور امام رضا (ع) برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای راه اندازی غرفه فراهم شد.
  وی افزود : دستاوردهای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بسیار گسترده و مختص به خدمات سلامت محور در صنعت نفت نمی‌باشد چرا که سازمان بهداشت درمان صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خدمات بسیار متفاوتی به مردم بومی بخصوص در مناطق جنوبی کشور ارائه می‌نماید، همچنین حوزه راه اندازی تله مدیسین ( پزشکی از راه دور ) ، پزشک خانواده ، پوشش حداکثری معاینات طب کار و ... از دیگر اقداماتی سازمان بشمار میرود که در این نمایشگاه به تصویر کشیده شد .
  رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور با تقدیر از پشتیبانی مدیران ارشد در سطح صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که پس از این سازمان بهداشت درمان صنعت نفت در تمامی نمایشگاه های مرتبط با صنعت نفت حضور داشته باشد تا بتواند در این فرصت خدمات ارائه شده را معرفی نماید.
همزمان با برپایی این نمایشگاه، برخی از اعضای هیات دولت و نیز اعضای نهادهای حوزوی، دانشگاهیان، اقشار مختلف از رویداد ملی «روایت پیشرفت» بازدید کردند که غرفه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت میزبان احمد وحیدی وزیر کشور ،  سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و جواد اوجی وزیر نفت بود.
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۱۴۲
کد خبر : ۱۴,۸۷۵