سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۸

اخبار

برگزاری جشن تقدیر از بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال شرق

با هدف تقدیر از زحمتکشان بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال شرق، مراسم جشنی در تاریخ 17 اسفند برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالشرق ،سازمان بهداشت ودرمان صعت نفت از دیرباز صنعت رسان و یاری دهنده صنعت نفت بوده است و دراین مسیر تمام سعی و توان خود را به کار برده است و مثال های متعددی از فعالیت های ایثارگونه پرنسل این سازمان در یادوخاطره این صنعت ، نقش بسته است .
بعد از وقفه ای طولانی و چندساله ، فرصتی پیش آمد تا این پرسنل همراه با خانواده خویش در محفل شاد و صمیمی گردهم بیایند . گرچه درهمین مراسم هم برخی از ایشان به دلیل حضور در محل کار ، امکان استفاده از فضای جشن را پیدا نکردند .
دکتر وحید مالکی ، رئیس بهداشت ودرمان منطقه شمال شرق دراین مراسم ، ضمن خوشامدگویی و تقدیر از کلیه پرسنل این مجموعه ، موفقیت های متعدد منطقه شمال شرق در انجام صحیح وظایف سازمانی خود را برشمرد و همکاران جدید را به رعایت اخلاق در محیط های کاری ترغیب نمود و براز عزیزانی که در طی چندسال اخیر ، رخت از این دنیا بربستند طلب مغفرت و آمرزش کرد.
در مجموعه بهداشت ودرمان شمال شرق در طی دوسال اخیر، تعداد قابل توجهی از پرسنل به افتخار بازنشستگی رسیده اند که در این مراسم با اهداء لوح و جوایزی از ایشان تقدیر به عمل آمد . همچنین به افتخار آفرینان این مجموعه در مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه و مسابقات ورزشی صنعت نفت جوایزی اهداء گردید.

جشن 22
جشن 21
جشن 20
جشن 19
جشن 18
جشن 17
جشن 16
جشن 15
جشن 14
جشن 13
جشن 11
جشن 10
جشن 9
جشن 8
جشن 7
جشن 6
جشن 5
جشن 4
جشن 3
جشن 2
جشن 1

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۰۸
تعداد بازدید : ۱۶۶
کد خبر : ۱۵,۰۱۰