سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۵۳
 

اخبار

درخشش جنوبی ها در مسابقات تنیس روی میز و تیراندازی بانوان سازمان

مسابقات تنیس روی میز و تیراندازی بانوان سازمان ویژه بزرگداشت عید سعید فطر از 28 لغایت 31 خرداد ماه به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان برگزار و به نفرات برتر توسط دکتر قاسم طالع رئیس امور ورزش سازمان و دکتر اثنی عشری رئیس بهداشت ودرمان اصفهان لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، مسابقات تنیس روی میز در دو قسمت انفرادی و تیمی با حضور 15 بازیکن از شش منطقه سازمان برگزار شد که در پایان تیمهای اهواز ،آبادان و ماهشهر به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.همچنین  درپایان مسابقات انفرادی این رشته خانمها مینا اشرف پور از اهواز،آزیتا بهاروندان و شیدا اسدی از آبادان به مقامهای اول تا سوم دست پیدا کردند.

مسابقات تیر اندازی هم در دو رشته تفتگ و تپانچه بادی با حضور 35 نفر در قالب 9 تیم در سالن استاندارد شهرک شهید منتظری  برگزار و نتایح حاصله به شرح ذیل بدست آمد.
در رشته تفنگ بادی: فریده رسولی از بوشهر و خارک مقام اول ؛ فرنگیس خسروی از آبادان مقام دوم و مریم رحیمی از اصفهان مقام سوم را بدست آورند و در رشته تپانچه بادی نیز  عاطفه شهبازی از آبادان، مریم عطار زاده و فاطمه صنعتیان از شمال شرق نفرات اول تا سوم شدند.


ورزش سازمان 7
ورزش سازمان 6
ورزش سازمان 5
ورزش سازمان 4
ورزش سازمان 3
ورزش سازمان 2
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۲,۵۷۱
کد خبر : ۳,۲۷۱