سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۲۶
 

اخبار

رئیس دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق:

عملکرد بیمه گری منطقه شمال شرق در سطح مراکز سازمان بسیار مطلوب است + تصاویر

رئیس دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق عنوان کرد: عملکرد بیمه گری منطقه شمال شرق در سطح مراکز سازمان بسیار مطلوب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر مهدی نصرآبادی افزود: تا کنون در زمینه بیمه گری اختلاف بسیار کمی بین رسیدگی مکانیزه به اسناد درمانی و پرداخت به کارکنان صنعت نفت داشته ایم. این وضعیت مطلوب به دنبال جلسات مکرر بین بیمه گرهای منطقه شمال شرق حاصل شده است.

وی در حاشیه جلسه بیمه گری مراکز درمانی شمال شرق به خبرنگار ما گفت: بیمه گری وظیفه رسیدگی به اسناد درمانی را برعهده دارد که لازمه این کار دقت نظر و اشراف کامل به قوانین و مقررات است.

دکتر نصرآبادی بیان داشت: اسناد درمانی ما یا از مراکز طرف قرارداد یا از طرف جمعیت طبی است که هزینه کرده اند، بیمه گری وظیفه رسیدگی به این اسناد و تطبیق با تعرفه های مورد قبول وزارت نفت را برعهده دارد  و حاصل این رسیدگی پرداخت به مراکز طرف قرارداد و جمعیت طبی است. 

وی با بیان اینکه این اسناد چندین نوع هستد، اظهار داشت: اسناد شامل انواع دارویی، بیمارستانی، دندانپزشک، آزمایشگاهی و رادیولوژی هستند که هر کدام یک تخصص خاص برای رسیدگی نیاز دارند، چون ظریف کاری زیاد دارند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: دستورالعمل های سازمانی بیمه گری در 2 سال اخیر بارها دچار تغییر شده، بنابراین برای رفع ابهام و جلوگیری از اشتباهات محاسباتی لازم است که جلسات مکرر برای هماهنگی بین کارکنان بیمه گری کل منطقه شمال شرق برگزار شود.

وی اظهار داشت: در این جلسه نیز آخرین دستورالعمل های خدمات درمان غیرمستقیم و تعرفه های سال 97 ، آشنایی با اصطلاحات علمی اسناد دندانپزشکی، آزمایشگاه و... توسط ابراهیم ناصری مسوول امور بیمه گری شمال شرق و مسوولان واحدهای مختلف مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، با هدف به روزسانی اطلاعات کارکنان بیمه گری مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، جلسه هم اندیشی در مشهد برگزار شد. در این جلسه از خدمات کارکنان بیمه گری در مراکز مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق تقدیر به عمل آمد. 

بیمه گری 7
بیمه گری 6
بیمه گری 5
بیمه گری 4
بیمه گری 3
بیمه گری 2


۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۸
تعداد بازدید : ۹۶۵
کد خبر : ۳,۳۶۱