سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۲۰
 

اخبار

ارتقاء ثبت خدمات و کنترل هزینه ها دستاورد جلسات تولید صورتحساب در مراکز

جلسات تولید صورتحساب در مراکز با هدف ارتقاء ثبت خدمات و کنترل هزینه ها و کاهش هزینه ها در مراکز طرف قرارداد غیر مستقیم برگزار شد.

دکتر شهرام سرافرازیان مسئول نظارت و ارزیابی بر فرآیند تولید صورتحساب مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اعلام این خبر گفت : با همکاری مراکز شاهد کاهش هزینه ها در مراکز طرف قرارداد درمان غیر مستقیم و افزایش کیفیت ثبت خدمات بودیم .

وی ادامه داد : جلساتی با تاکید مدیرعامل و مدیر سلامت سازمان با روسا و مسئولین مالی مناطق برگزار و ضمن بررسی مشکلات و چالش ها؛برنامه ریزی های منسجم برای طراحی و افزایش ثبت خدمات ارائه شده و نظارت بر مراکز درمان مستقیم انجام شد.

مسئول نظارت و ارزیابی بر فرآیند تولید صورتحساب مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان داشت : با ساماندهی گروه های تخصصی برای ارزیابی از مراکز درمان غیر مستقیم و بازدید های منظم و حذف مطب های شخصی توانستیم گام موثری در مکانسیم  کنترل هزینه ها برداریم.

دکتر سرافرازیان خاطر نشان کرد : با وجود افزایش میانگین 15 درصدی تعرفه های سال 96 نسبت به سال گذشته در بخش های بستری و سرپایی و عدم کاهش تعداد خدمات ارائه شده نه تنها شاهد افزایش هزینه ها نبودیم بلکه 7 درصد کاهش هزینه داشتیم که این حاصل همکاری و همدلی تمام مناطق بود.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۸۳۵
کد خبر : ۳,۵۵۷