سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳

اخبار

روزانه نزدیک به 50 مورد خدمات رادیوگرافی و سونوگرافی در بخش رادیولوژی درمانگاه شبانه روزی صنعت نفت مشهد انجام می شود

مسوول رادیولوژی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق گفت: رادیولوژی درمانگاه شبانه روزی صنعت نفت مشهد به طور میانگین روزانه به 50 نفر خدمات رادیوگرافی و سونوگرافی ارایه می دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، محبوبه مداح افزود: در حال حاضر بخش رادیولوژی این مرکز مجهز به دو دستگاه رادیوگرافی دیجیتال است و تمامی رادیوگرافیهای اعضای بدن و همچنین فک و صورت (O.P.G) در این واحد قابل انجام  است. 
وی اظهار داشت: خدمات سونوگرافی که در این مرکز ارایه می شود، شامل سونوگرافی های احشاء شکمی و کالردامپر(رنگی) وسونوگرافی های آنورمالی اسکن جنین و سونوگرافی ترانس واژینال است که توسط دو متخصص خانم و آقا به طور روزانه انجام می شود.

مداح

این کارشناس رادیولوژی با بیان اینکه دستگاه رادیوگرافی دیجیتال در مهرماه سال 96 با تلاش و پیگیری های رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق نصب و راه اندازی شد، خاطر نشان کرد: با بهره برداری  از این دستگاه کیفیت رادیوگرافی ها و ارزش تشخیصی آنها بسیار بالا رفته است و میزان مراجعه کنندگان برای استفاده از خدمات بخش رادیولوژی به طور چشمگیری افزایش یافته است و رضایت جمعیت طبی تحت پوشش را به دنبال داشته است.
وی افزود: در حال حاضر تمامی رادیوگرافی ها و سونوگرافی ها در این بخش قابل انجام است و هیچ ارجاعی در این زمینه به خارج از سازمان صورت نمی پذیرد و فقط  ام آر آی، سی تی اسکن و خدمات پزشکی هسته ای به  مراکز طرف قرارداد معرفی می شوند. 

رادیولوژی 2

رادیولوژی 3

 
۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
تعداد بازدید : ۲,۲۳۵
کد خبر : ۳,۹۹۹