سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۴

اخبار

برگزاری دوره های آموزشی اختصاصی برای بیماران مبتلا به دیابت در سه شرکت صنعت نفت خراسان رضوی

دوره های آموزشی اختصاصی برای بیماران مبتلا به دیابت در سه شرکت صنعت نفت خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر حسن زاده رئیس سلامت کار این مرکز عنوان کرد: در راستای اقدامات مداخله ای و به منظور کنترل و کاهش خطر در بیماران شناسایی شده معاینات طب صنعتی، دوره آموزشی مختص بیماران دیابتی در شرکت های گاز خراسان رصوی، پخش فرآورده های نفتی مشهد و منطقه 4 عملیات انتقال گاز برگزار شد. 
وی افزود: تیم سلامت کار منطقه شمال شرق از اواخر سال گذشته برنامه های اختصاصی را برای بیماران مبتلا به ریسک فاکتورهای قلبی عروقی طراحی کرده است و به تدریج این برنامه ها را با اولویت بندی و برمبنای شدت بیماری ها در داخل شرکت ها اجرا می کند. 
دکتر حسن زاده اظهار داشت: نقش ورزش و چگونگی انجام صحیح فعالیت های ورزشی در افراد دیابتیک و نحوه رعایت رژیم غذایی مناسب دراین گروه از بیماران از مهمترین مباحث مطرح شده دراین دوره های آموزشی بود، که توسط  احمد شجیعی دکترای فیزیولوژی ورزش وعلیرضا محمودی کارشناس ارشد تغذیه مطرح شد.
به گفته وی، این دوره های آموزشی که همراه با پرسش و پاسخ حاضران بود، فضای مناسبی را برای ارتقای سطح آگاهی و دانش شاغلین صنعت نفت فراهم آورد، که مورد استقبال قرار گرفت. 

آ.دیابت 2


آ.دیابت 3


آ.دیابت 1


آ.دیابت 8
آ.دیابت 7
آ.دیابت 6

آ.دیابت 9

 

آ.دیابت 4

 

آ.دیابت 5

۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۰۷:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۴۰۷
کد خبر : ۴,۰۵۲