سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۸

اخبار

تاکید بر رعایت سلسله مراتب اداری در جلسه میثاق مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق

جلسه ماهانه میثاق مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق با محوریت رعایت سلسله مراتب اداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر مالکی رئیس این مرکز عنوان کرد: مدیران اگر سلسله مراتب اداری را رعایت نکنند، همکاران آنان نیز در واحدهای مختلف این پروسه را رعایت نخواهند کرد.

میثاق آذر

وی تصریح کرد: مدیران واحدها سلسه مراتب اداری را با احترام و برخورد اداری درست لحاظ کنند، نه استبدادی و خودرایی و همکاران را در جریان امورشان قرار دهند و چالش ها را برای آنان تشریح کنند تا همراه شوند.
دکتر مالکی با بیان این مطلب که یک فرآیند واحد نباید متفاوت اجرا شود، اظهار داشت: مسوول فرآیند به منظور یکسان سازی بین نیروها برای زیر مجموعه خود آموزش بگذارد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق تصریح کرد: صاحب فرآیند به عنوان مسوول باید در جریان امور باشد و شاخص ها و گزارش های اجرای فرآیند را بگیرد. اولین قدم پایش، نظارت است.
وی با تاکید بر اینکه با بازنشسته شدن همکاران با چالش نیرو روبه رو می شویم، خاطر نشان کرد: لازم  است، نیروها را مدیریت کرد چون جایگزینی مخصوصا در بخش های پشتیبانی وجود ندارد.
دکتر مالکی تاکید کرد: به فکر جانشین پروری در واحدها باشید یکسری افراد را آماده کنید، امور محوله واحد را به چند نفر آموزش دهید، سیستم نباید متکی به شخص باشد،که در صورت نبودن یک فرد کار واحد با چالش روبه رو شود. و در آینده نیز بتوان برنامه ریزی برای مدیران داشته باشیم.

میثاق آذر2

میثاق آذر 3

 
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۷:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۳۷۹
کد خبر : ۴,۰۹۰