سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹

اخبار

رئیس بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:

بازرسی بازوی کمکی برای مدیران سازمان است

رئیس بازرسی، ایثارگران و امر به معروف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: بازرسی بازوی کمکی برای مدیران سازمان بوده و فراتر از مدیریت نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر جهانبخش امینی با بیان این مطلب در جمع مدیران منطقه شمال شرق در مشهد افزود: اگر بازرسی با تمام توان خود راههای انحرافی را ببندد و موفق عمل کند، قطعا این کارآمدی بهره وری بیشتری در ساختار سازمان در پی خواهد داشت.

دکتر امینی

وی با تاکید بر اینکه از این پس بازرسی های دوره ای منظم تر و با دقت بیشتری انجام می شود، اظهار داشت: 9 شاخص در بازرسی هست که در حال حاضر به صورت خود ارزیابی اندازه گیری شده و در مرحله بعد بازرسان وزارت نفت این خود ارزیابی را با آیتم های تعریف شده خود می سنجند. 
دکتر امینی خاطر نشان کرد: آموزش، قانون گرایی، شفافیت، انضباط اداری و مالی، پاسخگویی، شایسته سالاری، الگوی مصرف و بهره وری،  استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و نظارت و کنترل داخلی شاخص های بازرسی هستند.
این مقام مسوول بیان داشت: اگر بتوانیم این شاخص ها را به طور حداکثری اجرا و قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد اداری را به خوبی رعایت کنیم به طور قطع سازمان موفقی خواهیم داشت.
 وی با تقدیر و تشکر از کارکنان و مدیریت منطقه شمال شرق به خاطر خدمات، نظم و انضباط حاکم بر منطقه تصریح کرد: این موفقیت ها ناشی از همت و تلاش کارکنان و به خصوص جدیت و همت مدیریت است کمترین مدیری را دیده ایم که این قدر خود را در تمام امور ساختارش دخیل بداند، وقتی این چنین دیدگاهی وجود داشته باشد ما روز به روز به سمت اصلاح و برطرف کردن مشکلات پیش می رویم.

 

۴ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۱۷
تعداد بازدید : ۹۴۵
کد خبر : ۴,۲۰۲