سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۹
 

اخبار

چهل سالگی انقلاب؛ بیش از 94درصد مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران پس از انقلاب ایجاد شد

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت:تعداد مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران پیش از انقلاب یک مرکز بود که با تلاش های صورت گرفته در دوران انقلاب به 18مرکز افزایش یافته است.

دکتر محمدمحمدی در گفت و گو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ بیمارستانی در حوزه صنعت نفت این شهرستان وجود نداشت اظهار داشت:اکنون یک بیمارستان  64 تختخوابی به کارکنان و خانواده های صنعت نفت خدمات ارائه می دهد.

وی ادامه داد:اکنون کادر درمانی بهداشت و درمان صنعت گچساران در دورترین نقاط عملیاتی صنعت نفت و گاز گچساران برای ارائه خدمات درمانی به کارکنان حضور دارند.

وی یادآور شد:محدوده فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  در استان های خوزستان،کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر و فارس است.

دکترمحمدی یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران را پیشرفت چشمگیر در حوزه سلامت دانست و افزود:خود اتکایی و خود کفایی در ارائه خدمات سلامت پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار بارز بوده است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار داشت:پیش از انقلاب اکثریت کارکنان و خانواده های صنعت نفت گچساران برای دریافت خدمات سلامت مجبور به اعزام به شهرستانهای مجاور مناطق نفت خیز جنوب بودند.

دکترمحمدی با بیان اینکه تنها چهار پزشک عمومی قبل از پیروزی انقلاب به کارکنان و خانواده های صنعت نفت گچساران خدمات ارائه می داد گفت:هم اکنون27 پزشک متخصص،27پزشک عمومی و10 دندانپزشک(رسمی و پرکیس)در حال خدمات دهی به بیماران هستند.

وی اظهار داشت:یک بیمارستان،9درمانگاه عملیاتی،دو درمانگاه شهری،یک کلینیک تخصصی،یک پلی کلینیک دندانپزشکی،3داروخانه،یک مرکز طب کار و سلامت و یک کلینیک مشاوره روانپزشکی بعد از پیروزی انقلاب در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ایجاد شده است.

دکترمحمدی افزود:اکنون تجهیزات پزشکی تشخیصی پیشرفته نیز در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران فعال است در حالی که قبل از انقلاب در این زمینه هیچ خدماتی ارائه نمی شد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از13هزار نفر از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران استفاده می کنند.

۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۵۸
تعداد بازدید : ۴۲,۷۰۵
کد خبر : ۴,۵۲۶