سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۵

اخبار

فعالیت های شمال شرق در راستای پویش خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی «قلب شما چه رنگیه؟»

در راستای پویش خطر سنجی سکته های قلبی و مغزی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با عنوان «قلب شما چه رنگیه؟» فعالیت هایی در منطقه شمال شرق شروع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، تیم سلامت این مرکز با حضور در «زائرسرای صنعت نفت مشهد» و «شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی» اقدام به انجام معاینات خطر سنجی بیماری های قلبی و مغزی کردند.
 همچنین دکتر خراسانیان با حضور در شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی در کارگاهی آموزشی به تشریح پویش خطرسنجی سکته های قلبی و مغزی در سازمان بهداشت و  درمان پرداخت و مطالبی را پیرامون عوامل خطر ساز این بیماری های و راهکارهای پیشگیری بیان کرد.
 خطرسنجی یکی از راهکارهای مناسب در تخمین میزان «احتمال بروز سکته های کشنده و غیر کشنده قلبی _ مغزی طی 10 سال آینده» بوده و به شما کمک می کند تا با شناخت عوامل خطر ابتلا به بیماری قلبی، آنها را کاهش دهید.
 بدین منظور ابزاری برای خطرسنجی تهیه شده است که با استفاده از آن میزان احتمال سکته قلبی و مغزی طی ده سال آینده را می توانید محاسبه کنید.
 خطرسنجی، با بررسی عوامل خطر متعددی نظیر: سن، جنس، میزان کلسترولو فشارخون، استعمال دخانیات و ابتلا به دیابت امکان پذیر است. این عوامل برای ارزیابی خطر بروز سکته قلبی_ عروقی ظرف 10 سال آینده به کار می روند.

ایستگاه خطرسنجی سکته های قلبی و مغزی در زائرسرای صنعت نفت مشهد

هفته سلامت 98 1

هفته سلامت 98 10

هفته سلامت 98 9

هفته سلامت 98 8

هفته سلامت 98 5

هفته سلامت 98 2

هفته سلامت 98 3

برگزاری کلاس آموزشی خطرسنجی سکته های قلبی و مغزی درشرکت پخس فرآورده های نفتی خراسان شمالی  

هفته سلامت 98 12

هفته سلامت 98 11

هفته سلامت 98 7

 

ایستگاه خطرسنجی سکته های قلبی و مغزی درشرکت پخس فرآورده های نفتی خراسان رضوی 

سلامت 2 2

سلامت 2 1

سلامت 2 6

سلامت 98 0

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۵۱
تعداد بازدید : ۸۳۳
کد خبر : ۵,۰۳۳