سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۷

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق: مدیران باید حوزه فکرشان وسیع تر از میدان کاریشان باشد+ تصاویر

جلسه ماهانه میثاق مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق اردیبهشت ماه در کرمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر وحید مالکی رئیس این مرکز گفت: از ابتدای شکل گیری جلسات میثاق برنامه ریزی کرده بودیم که جلساتی را نیز در مناطق با هدف اشراف مدیران به مناطق داشته باشیم.
وی افزود: اگر مدیران آشنایی کامل با مناطق داشته باشند، مشکلات را بیشتر درک کرده و بهتر تصمیم گیری می کنند.
رئیس بهداشت و درمان صنعت  نفت شمال شرق خاطر نشان کرد: مدیران باید حوزه فکرشان خیلی وسیع تر از میدان کاریشان باشد. شما مسوول یک واحد نیستید شما مسوولان شمال شرق هستید. همه مسوولان همیشه اهل فکر باشند، تا فکر نکنیم هیچ کاری انجام نمی شود.

کرمان

وی با تاکید بر اینکه ما به صورت تیمی کار می کنیم و اگر مشکلی هم باشد گروه پشتیبان باید برای حل مشکلات خانواده صنعت نفت فکر کند، اظهار داشت: ما سازمانی هدفمند هستیم و به سمت اهداف قدم بر می داریم و موانع و مشکلات را پشت سر می گذاریم. 
دکتر مالکی تصریح کرد: وقتی اهداف به مرحله آخر می رسد برای ماندگاری لازم است تثبیت شود تا عملکردمان را در طول سال بر اساس آن انجام دهیم این اهداف کلان ما است و اهداف خرد طبق روال عادی سازمان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در مجموعه شمال شرق کارها با همدلی، صمیمیت و در عین حال قانونمندی انجام می شود، افزود: بحث نظارت نباید کنار برود چون اگر نظارت نباشد حتی اگر سیستم هوشمند هم باشد از بین خواهد رفت.
این مقام مسوول با توجه به میزبانی کرمان بحث عمده جلسه میثاق را نقاط قوت و ضعف کرمان عنوان کرد و گفت: مجموعه کرمان در زمانی که به ما الحاق پیدا کرد شرایط مناسبی نداشت قول دادیم شرایط را اصلاح کنیم و کارهای زیادی هم صورت گرفته از جمله بهسازی و استاندارسازی فضای فیزیکی درمانگاه کرمان است که با همکاری شرکت های نفتی کرمان انجام شده که مورد بهره برداری مجدد قرار می گیرد.
دکتر پرهام صالحی مدیر مرکز درمانی صنعت نفت کرمان نیز در این جلسه گفت:  کرمان مساحتی تقریبا حدود 10 درصد کشور را دارد. و بهداشت و درمان صنعت نفت از سال 77  در این استان فعال شده است. این مرکز در ابتدا زیرمجموعه اصفهان بود و بعد از چند سال تبدیل به بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان و کرمان شد و نهایتا از ابتدای سال 95 زیر مجموعه شمال شرق قرار گرفت.
وی افزود: بعد از الحاق به شمال شرق جهشی در کیفیت و کمیت ارایه خدمات داشتیم. با توجه به مبحث صرفه جویی ها باز هم سطح خدمات حفظ و ارتقا پیدا کرد. عمده خدمات به صورت خرید خدمت از بیرون است چه در مرکز استان و چه در شهرستانهای بزرگ مثل رفسنجان، سیرجان، بم، جیرفت و زرند. البته در شهرستانهای دیگر استان هم جمعیت طبی تحت پوشش داریم .
دکتر صالحی با بیان اینکه دو پیمان خدمات سلامت در کرمان و رفسنجان داریم، اظهار داشت: در رفسنجان شهرکی با بیش از 100 خانوار جمعیت وابسته به شرکت خطوط لوله جنوب شرق و یک درمانگاه است که براساس موافقت نامه ای بین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت خطوط لوله خدماتی مانند پزشک عمومی،  دندانپزشکی، پزشک خانواده، پرستاری و مامایی را ارایه می دهیم.
وی افزود: در کرمان علاوه بر خدماتی که در رفسنجان ارایه می دهیم خدمات طب صنعتی و بیمه گری هم فعال هستند.
در ادامه جلسه مشکلات مرکز کرمان مورد بحث و بررسی مدیران قرار گرفت و کمیته ای برای رفع مشکلات این مرکز تشکیل شد و سپس مرکز درمانی صنعت نفت کرمان با حضور مدیران شمال شرق و مدیران نفتی منطقه کرمان مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.

کرمان 4

کرمان 3

 

کرمان 11

کرمان 8

کرمان 7

کرمان 5

کرمان 2

 

کرمان 9

کرمان 12

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۵
تعداد بازدید : ۹۲۴
کد خبر : ۵,۰۷۶