سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۴۵
 

اخبار

رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران عنوان کرد؛کاهش اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی

رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران با اعلام آمار اعزام بیماران این بیمارستان به سایر مراکز درمانی در سال 97از کاهش این آمار نسبت به سالهای گذشته خبر داد.

دکتر محمدبخشایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ، آمار بیماران اعزامی این بیمارستان در سال97 را اعلام کرد و گفت : این آمار نسبت به سال های 95و96روند کاهشی داشته است.

وی افزود : تعداد اعزام های انجام شده به سایر مراکز درمانی در سال گذشته 2 هزار و 547 مورد بوده که در مقایسه با سال 96 با کاهش 13 درصدی روبرو شده است.

دکتر بخشایی با یادآوری این که این اعزام ها به مراکز درمانی شیراز ، اهواز و تهران بوده است ، افزود : در سال گذشته 79درصد اعزام ها به شیراز ، 12درصد به اهواز و 9درصد به تهران بوده است.

وی آمار بیماران اعزامی به مراکز درمانی پیشرفته تر در سال 96 را  دو هزار و  920بیمار اعلام کرد و گفت : در سال95نیز 3هزار و 754بیمار به مراکز درمانی شیراز ، اهواز و تهران اعزام که این آمار در سال96 ، 22کاهش یافته است.

رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران اظهار کرد : با افزایش فعالیت های بیمارستان بعثت صنعت نفت در سال های اخیر اعزام بیماران از این مرکز درمانی به دیگر مراکز درمانی کاهش یافته است.

دکتر بخشایی تصریح کرد : هم اینک 23 پزشک متخصص در رشته های داخلی ، اطفال، جراحی زنان و زایمان ، جراحی عمومی ، ارتوپدی، داخلی ، ارولوژی ، چشم ، اعصاب و روان ، پوست ، گوش ، حلقی و بینی ، بیهوشی ، قلب و جراح مغز و اعصاب در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران مشغول ارائه خدمات هستند.

رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران یادآور شد : در حال حاضر 12هزار و22 نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران هستند ، که هشت هزار و 567 نفر آن کارکنان شاغل و افراد تحت پوشش آنها و سه هزار و 455 نفر کارکنان بازنشسته صنعت نفت گچساران و افراد تحت پوشش آنها می باشد.

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۳۱
تعداد بازدید : ۴۲,۷۶۸
کد خبر : ۵,۲۹۵