سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۱

اخبار

اجرای مانور تمرینی تخلیه اضطراری در شرایط بحرانی در درمانگاه شبانه روزی صنعت نفت مشهد

مانور تمرینی تخلیه اضطراری در شرایط بحرانی در درمانگاه شبانه روزی صنعت نفت مشهد اجرا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل تمرین خروج اضطراری افراد از ساختمان درمانگاه با حضور مدیران و کارکنان این مرکز با هدایت کمیته بحران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق انجام شد. 
مهندس رسول نشیبی مسوول ایمنی و بهداشت حرفه ای منطقه شمال شرق گفت: این مانور با هدف حفظ و ارتقای آمادگی کارکنان برای خروج هر چه سریعتر در شرایط اضطراری و بحرانی از ساختمان با مرور موارد آموزش دیده قبلی از جمله مسیرهای خروج، منطقه تجمع امن، نحوه تردد درراه پله ها، کمک رسانی به افراد کم توان به هنگام خروج، بازنگه داشتن مسیر حرکت افراد امداد رسان بخصوص در راه پله ها و نیز مرور وظایف هر یک از اعضای کمیته بحران در این شرایط صورت گرفت. 
وی افزود: در پایان این مانور نیز تمرین اطفای حریق در مجاورت اتاق دیزل ژنراتور با حضور تیم مدیریت، مسوولان تأسیسات و سلامت کار و HSE انجام شد. 
نشیبی خاطرنشان کرد: درمدت انجام مانور بازبین های کمیته بحران در چندین نقطه از ساختمان مستقر شده و روند اجرای مانور را به طور دقیق مشاهده و ثبت کردند. همچنین واحد روابط عمومی از مراحل مختلف مانور، فیلمبرداری و عکسبرداری کرد که متعاقباً در جلسه کمیته بحران نقاط ضعف و قوت این مانور بررسی و اقدامات اصلاحی تعریف و اجرا می شود.

مانور98 12


مانور98 13
مانور98 11
مانور98 10
مانور98 9
مانور98 8
مانور98 7
مانور98 6
مانور98 5
مانور98 4
مانور98 3
مانور98 2
مانور98 1
  
۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۰۸
تعداد بازدید : ۷۱۶
کد خبر : ۶,۰۹۲