سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۵۱
 

اخبار

مانور آمادگی مقابله با نشت شدید گاز در منطقه عملیاتی خانگیران

با هدف ارزیابی میزان آمادگی و هماهنگی واحدهای عملیاتی، از جمله بهداشت ودرمان صنعت نفت مانور آمادگی مقابله با نشت شدید گاز ترش در مرکز اندازه گیری منطقه عملیاتی خانگیران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال شرق کشور ، مانور آمادگی مقابله با نشت شدید گاز ترش در مرکز اندازه گیری منطقه عملیاتی خانگیران به همکاری واحد HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز  شرق و با مشارکت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و بهداشت و درمان صنعت نفت شهرستان سرخس، در منطقه عملیاتی خانگیران برگزار شد.
 مانور دیماه1401 1
بر اساس این گزارش،  پس از برگزاری مانور جلسه ارزیابی و سنجش توان عملیاتی واحدهای مختلف نیز برگزار  و در این جلسه نقاط قوت و ضعف شناسایی شد و در مانور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این مانور نقطه نظرات سه ارزیاب متخصص در حوزه HSE از شرکت های پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، بهره برداری نفت و گاز شرق و شبکه بهداشت و درمان مورد استفاده قرار گرفت.
 
 شرکت بهره برداری نفت وگاز شرق، گاز مورد نیاز پالایشگاه شهید هاشمی نژاد را تأمین می کند. مرکز اندازه گیری خانگیران نیز محل تجمع و اندازه گیری کلیه گاز ترش منطقه است که گاز حاصل از مجموعه چاه های گاز ترش پس از انتقال و جمع  آوری در سه مرکز جمع آوری  به پالایشگاه شهید هاشمی نژاد انتقال می یابد.
 
مانور دیماه1401 6
مرکز سلامت کار و اورژانس بهداشت ودرمان صنعت نفت در منطقه خانگیران به صورت شبانه روزی به شاغلین این دو شرکت خدمات رسانی می کند .

این گزارش می افزاید، مانور مقابله با نشت شدید گاز با  حضور مدیرعامل، مدیران و رؤسای شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، رئیس دی کلینیک غدیر شهرستان سرخس، جانشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخس، رئیس HSE شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، در مرکز اندازه گیری منطقه عملیاتی خانگیران برگزار شد و واحد های مدیریت عملیات، حراست، خدمات اداری و روابط عمومی نیز در اجرای این مانور مشارکت داشتند . همچنین  تعدادی از همکاران برگزیده در حوزه HSE نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.


مانور دیماه1401 5
مانور دیماه1401 4
مانور دیماه1401 3
مانور دیماه1401 2

۱۷ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۳۲
تعداد بازدید : ۲۲۴
کد خبر : ۱۲,۳۴۳