سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۷:۰۹

اخبار

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان بهداشت ودرمان شمال شرق کشور

جلسه پرسش و پاسخ مدیران وکارکنان بهداشت ودرمان شمال شرق برگزار و به تبادل نظر پرداختند .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالشرق , دکتر مالکی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال شرق با همراهی دیگر مسئولین این منطقه ، دکتر پیرونذیری رئیس پلی کلینیک و امدادی فر رئیس خدمات پشتیبانی در جلسه پرسش و پاسخ همکاران بهداشت ودرمان حضور پیدا کرد .

برگزاری چنین جلساتی به صورت فصلی در دستور کار مدیریت این منطقه قرار گرفته است و کلیه پرسنل می توانند موضوعات گوناگون مورد نظر خویش را مطرح نمایند .

پرسش و پاسخ 1

دراین جلسه که در فضایی صمیمی و با بیان نظرات مختلف از سوی کارکنان و مدیران بهداشت ودرمان برگزار گردید موضوعاتی همچون افزایش جمعیت تحت پوشش به دلیل تعداد زیاد افراد جدیدالاستخدام  داشتن برنامه و راهکار مناسب برای حفظ کمیت و کیفیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی ، آخرین وضعیت خصوصی سازی در سازمان ، نحوه صدور استراحت های پزشکی برای کارکنان بهداشت ودرمان ، نحوه استفاده از مرخصی های استحقاقی تا پایان سال جاری ، نحوه استفاده کارکنان غیررسمی از بیمه تکمیلی و گردش کار آن در بهداشت ودرمان مطرح گردید و توضیحاتی متناسب با هر موضوع توسط مدیران ارائه شد.


پرسش و پاسخ 4
پرسش و پاسخ 3

دکتر مالکی نیز با بیان اهمیت ویژه جانشین پروری در منطقه شمال شرق افزود تعداد قابل توجهی از کارکنان این منطقه که اکثریت آنها در سمت های مدیریتی هم مشغول به کار هستند در طی دو سال آینده بازنشسته می شوند و از مسئولین ذیربط خواستار اجرای یک برنامه مدون جهت جانشین پروری مناسب در آینده ای نزدیک برای این افرادشد .


پرسش و پاسخ 6
پرسش و پاسخ 5

احیاء ساختار نظام مشارکت با هدف جلب پیشنهادات و انتقادات همکاران به صورت مدون ازدیگر موضوعات مطرح شده دراین جلسه بود .

دکتر مالکی در پایان این جلسه از کارگروهی و همت دسته جمعی پرسنل در بهبود قابل توجه شناسایی تولید خدمت در مجموعه تشکر و قدردانی کرد و اعلام نمود که روند شناسایی و اعلام موارد مربوط به تولید خدمات در شمال شرق بعد از بیان موضوع در جلسه قبلی ، پیشرفت فوق العاده ای داشته که همین موضوع می تواند الگوی بسیار مناسبی از کار تیمی دراین منطقه باشد .

پرسش و پاسخ 7

پرسش و پاسخ 2

۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۳۷
تعداد بازدید : ۳۳۱
کد خبر : ۱۲,۴۵۸