در راستای انجام بهبودهای مستمر سازمانی و ارتقای سطح عملکرد واحدها ، طرح تکریم ارباب رجوع و نظرسنجی زمینه ی مناسبی برای دریافت نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و شناخت نقاط قوت و ضعف و متعاقباً حرکت در جهت رفع مشکلات عملکردی می باشد
در راستای انجام بهبودهای مستمر
سازمانی و ارتقای سرح عملکرد واحدها ، طرح تکریم ارباب رجوع و نظرسنجی
زمینه ی مناسبی برای دریافت نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و
شناخت نقاط قوت و ضعف و متعاقباً حرکت در جهت رقع مشکلات عملکردی می باشد .
بدین منظور ضمن نصب صندوق انتقادات و
پیشنهادات ، بصورت مستمر و حضوری نسبت به ارائه ی برگه های نظرسنجی به مراجعین کلیه ی واحدهای درمانی در پلی کلینیک تخصصی مشهد و دریافت نظرات
مراجعه کنندگان اقدام می گردد.