سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۱
 

اخبار

آماده باش کامل گروه های درمانی و تیم EOC در تمام مراکز منطقه شمال شرق در ایام تعطیلات سال نو

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق گفت: کارکنان بخش درمانی و تیم EOC در تمام مراکز منطقه شمال شرق در ایام تعطیلات سال نو در آماده باش کامل هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر پرهام صالحی افزود: همکاران ما از ابتدای شیوع کرونا با جدیت و به طور منسجم در امر پیشگیری و پیگیری درمان تلاش کرده اند.

دکتر صالحی

وی با بیان اینکه درمراکز درمانی صنعت نفت شمال شرق، هیچ بیماری در رابطه با کرونا بستری نمی شود، خاطر نشان کرد: پیگیری بیماران مشکوک، محتمل و مبتلا به کرونا توسط واحد سلامت کار هر روز انجام و فرم های مربوطه تکمیل و روزانه به ستاد سازمان ارسال می شود.
دکتر صالحی اظهار داشت: بیماران قرنطینه در منزل نیز هر روز توسط پرستاران خانواده پیگیری تلفنی شده و فرم های لازم تکمیل می شود.
این مقام مسوول درباره فعالیت منطقه شمال شرق از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گفت: تشکیل جلسات متعدد روزانه در مراکز درمانی، برگزاری جلسه های مشترک با HSE ادارات تابعه، تریاژ بیماران تنفسی در ابتدای ورودی و تفکیک بیماران تنفسی، جداسازی محیط ویزیت بیماران تنفسی وعادی، هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی برای ارجاع بیماران، پخش پیام هایی درباره کرونا از سیستم های صوتی و تصویری درمانگاه و آموزش چهره به چهره بیماران غیرتنفسی در رابطه با بیماری کرونا از جمله اقدامات انجام شده در این مدت بوده است. 
وی افزود: از دیگر فعالیت های انجام شده می توان به گندزدایی تمام درمانگاه طبق استانداردهای موجود، ترمیم سطوح سالن درمانگاه مشهد برای گندزدایی بهتر، توزیع لوازم پیشگیری بین همکاران، تفکیک ورودی کارمندان و بیماران، کاهش نیروهای مازاد و ترخیص بیماران های ریسک در سطح بهداری و مناطق شرکت های نفتی، تعطیلی کلینیک های تخصصی غیرضروری و حضور پزشک متخصص داخلی همه روزه، تعطیلی واحد دندانپزشکی و استفاده از نیروهای آن در امور آموزش اشاره کرد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق با تبریک سال نو به همکاران اظهارداشت: امیدوارم در سال جدید بیش از پیش با همدلی و صمیمیت مجموعه ای منسجم در خدمت سلامت خانواده های صنعت نفت باشیم و همچون گذشته بخش مهمی از افتخارات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را در منطقه شمال شرق رقم بزنیم. 
 
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۱:۴۷
تعداد بازدید : ۷۳۷
کد خبر : ۶,۹۸۴