سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۵۰

اخبار

​راه اندازی «مرکز مشاوره تلفنی تغذیه» در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق

​«مرکز مشاوره تلفنی تغذیه» در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، ناهید هاشمی مشاور تغذیه این مرکز گفت: از زمان راه اندازی مشاوره تلفنی تغذیه در 23 فروردین ماه سال99 تا کنون بیش از 100 مشاوره تلفنی تغذیه انجام شده است. این تماس های تلفنی توسط مشاور تغذیه بر اساس پرونده های موچود در واحد تغذیه صورت می گیرد.
وی افزود: مطالبی که در این مشاوره تلفنی عنوان می شود بر اساس پروتکل های توصیه شده توسط وزارت بهداشت و دفتر بهبود تغذیه جامعه با هدف ارایه مطالب تغذیه ای کاربردی با رعایت مدیریت زمان برای خانواده صنعت نفت منطقه است. 
این مشاور تغذیه با بیان اینکه این اقدام با نظارت مستقیم مسوولان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق انجام می شود، خاطر نشان کرد: برای بررسی و اقدامات آتی از این مشاورهای تلفنی فایل اکسل تهیه می شود و همچنین از مخاطبان نسبت به انجام طرح مشاوره تلفنی تغذیه نظرسنجی و نظرات و پیشنهادات آنان ثبت می شود.
ناهید هاشمی با تاکید بر عنوان دومین روز هفته سلامت سالجاری «پزشکان- پرستاران و  خانواده نظام سلامت در مقاتبله با کرونا » اظهارداشت: مشاوران تغدیه بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق به عنوان یکی از اعضای خانواده نظام سلامت با رویکردی جدید و متناسب با شرایط بوجود آمده به ارایه خدمات متنوع تغذیه ای طبی پرداخته اند.
وی گفت: در این راستا مطالب آموزشی با همکاری مشاور تغذیه سرخس تهیه و به مناطق مختلف ارسال شده است که از مهمترین عناوین می توان به تغذیه و پیشگیری از ابتلا به کرونا، تغدیه در دوران ابتلا و نقاهت کرونا، سبک زندگی در دوران قرنطینه و مقابله با چاقی در دوران قرنطینه اشاره کرد.

مشاوره تغذیه


 

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۰۳
تعداد بازدید : ۸۷۰
کد خبر : ۷,۱۸۵