سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳

اخبار

برگزاری جلسه مشترک مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

جلسه مشترک مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به منظور هم اندیشی، تعامل و هماهنگی برای تداوم برنامه های مقابله با ویروس کووید19 برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رساین بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، مهندس منبتی مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با قدردانی از تلاش های کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق در مقابله با ویروس کووید 19 طی دو ماه اخیر بر همکاری بیشتر این دو مجموعه تاکید و برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان در شرایط جدید اعلام آمادگی کرد.
وی خواستار ارایه برنامه میان مدت و بلند مدت برای استفاده بهینه از توان همه کارکنان، با حفظ اولویت سلامتی آنان از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق شد.
در این جلسه سامانه غربالگری کرونا ویروس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت (https://nocorona.ir ) و (https://nocorona.org) و امکانات و توانایی های مهم آن معرفی و تشریح شد که مورد استقبال مدیران پالایشگاه قرار گرفت.
روش اجرایی برخورد با شاغلان بیمار در محیط های کاری، نحوه بازگشت به کار، شرایط افراد آسیب پذیر در برابر این بیماری از دیگر مسایل مورد بحث این جلسه بود.
این جلسه با حضور مدیرعامل، مدیر منابع انسانی، رئیس HSE پالایشگاه شهید هاشمی نژاد و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق در مشهد برگزار شد.

 نشست 1

نشست 3

نشست 2

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۲۹
تعداد بازدید : ۷۹۳
کد خبر : ۷,۲۰۱