سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۸

اخبار

جلسه هم اندیشی مدیران ارشد شرکت های نفتی خراسان رضوی با مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق

در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر در مورد نحوه برخورد با کنترل و مدیریت بیماری کووید-19 جلسه ای با حضور مدیران ارشد شرکت های نفتی خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، در این جلسه که مدیران ارشد شرکت های نفت و گاز شرق، گاز خراسان رضوی، پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی و منطقه 4 عملیات انتقال گاز حضور داشتند، دکتر صالحی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، نسبت به احتمال وجود بیماری در فصل پاییز هشدار داد و خواستار آمادگی شرکت ها در زمان حال برای مقابله با شرایط بعدی این بیماری و بدتر شدن احتمالی روند آن درماه های سرد سال شد.
دکتر غلامرضا پیرونذیری رئیس پلی کلینیک تخصصی مشهد نیز در این جلسه سامانه غربالگری کرونا ویروس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به آدرس nocorona.ir و nocorona.org  را معرفی و نحوه ورود شاغلین و خانواده های آنان در این سامانه و چگونگی مدیریت وضعیت سلامتی این افراد توسط سازمان بهداشت و درمان را تشریح کرد.
دکتر حسن زاده رئیس سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، در این جلسه درباره شرایط ادامه کار افراد آسیب پذیر در برابر این بیماری، معاینات بازگشت به کار شاغلین بیمار و شاغلین اقماری، نحوه ارتباط اطلاعات بین واحدهای سلامت کار و امور HSE شرکت ها توضیح داد. 
مهندس محمدی مدیرعامل شرکت نفت و گاز شرق، ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان صنعت نفت از زمان شیوع کرونا، درخواست کرد که مدیران ارشد شرکت های صنعت نفت منطقه خراسان، حضور پر رنگ تری در کنترل این بیماری داشته باشند و این جلسات هماهنگی مجددا برگزار شود.
بازگشایی کلینیک های تخصصی و مراکز مشاوره بهداشت و درمان از نیمه دوم اردیبهشت ماه از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مدیران ارشد 5

مدیران ارشد 3

مدیران ارشد 2

مدیران ارشد 1

 


۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۳۵
تعداد بازدید : ۶۸۸
کد خبر : ۷,۲۴۲