سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۹

اخبار

سخنرانی آموزشی به صورت ویدیو کنفرانس در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

به همت واحد سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، سخنرانی آموزشی به صورت ویدیو کنفرانس برای آشنایی بیشتر کارکنان با بیماری کووید 19 در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، رئیس سلامت کار در این جلسه به تشریح بیماری کووید 19 در محیط کار و اقدامات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پرداخت.

دکتر هرمز حسن زاده گفت: از جمله اقدامات مهم سازمان راه اندازی سامانه آنلاین nocorona.ir است که وضعیت بیماری را در میان کارکنان رسمی، قراردادی، پیمانکاری، بازنشستگان و خانواده های ایشان رصد، پیگیری و مدیریت می کند و ضروری است که تمامی کارکنان حداقل یک بار وارد این سامانه شده و وضعیت سلامت یا بیماری خویش را در این سامانه ثبت کنند و هفته ای یکبار مجددا وضعیت خود را در سامانه اعلام کنند.

این متخصص طب کار اظهار داشت: از دیگر اقدامات سازمان که توسط واحدهای سلامت کار اجرایی می شود. معرفی افراد آسیب پذیر در برابر این بیماری به مدیران شرکت های صنعت نفت و برقراری شرایط دورکاری برای این از افراد تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه  است. 
وی تاکید کرد: کارکنانی که به هرگونه اختلال تنفسی مبتلا هستند و تمامی کارکنان اقماری حتی در صورت نداشتن بیماری ضروری است که با مراجعه به مراکز سلامت کار، گواهی سلامت دریافت کرده و سپس به محیط های کاری وارد شوند.

پالایشگاه

پالایشگاه 2


۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۴۴
تعداد بازدید : ۷۱۱
کد خبر : ۷,۲۵۸