سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۵۳
 

اخبار

​رئیس بهداشت و درمان صنعت شمال شرق با مدیران شرکت های نفتی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد

​رئیس بهداشت و درمان صنعت شمال شرق در جلسات جداگانه با مدیران شرکت های نفتی استان سمنان پیرامون مسایل بهداشتی درمانی خانواده صنعت نفت منطقه، قابلیت ها و محدودیت های سازمانی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر پرهام صالحی در جلساتی با مدیران شرکت گاز استان سمنان، شرکت پخش منطقه شاهرود و شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال شرق چالشهای موجود را مورد بررسی قرار دادند.

وی با معرفی سامانه nocorona سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، درباره وضعیت کنونی ویروس کووید 19 مطالبی را عنوان کرد و بر پیگیری تهیه وسایل محافظتی برای کارکنان در ۶ماه آینده و آمادگی نسبی برای موج های بعدی ویروس کرونا تاکید کرد.
درخواست افزایش قرارداد بخش خصوصی (بیمارستان)، تسریع در پرداخت هزینه نسخ، تمدید همکاری های خوب فی مابین، خدمات HSE و ارتباط بین مسولان این واحد در منطقه و تلاش برای خرید و جایگزین کردن یونیت جدید در مرکز سمنان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسات بود.
مدیران شرکت های نفتی استان سمنان از خدمات و فعالیت های کارکنان مراکز درمانی شاهرود و سمنان در زمینه ویروس کووید 19 و کلاس آنلاین مجازی شناخت و پیشگیری از این بیماری تشکر و قدردانی کردند.
دکتر صالحی در سمنان با پزشک معتمد مرکز درمانی سمنان در زمینه خدمات ارایه شده، نحوه همکاری، طب صنعتی و پزشک خانواده به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در شاهرود نیز در جلسه ای با کارکنان مرکز درمانی شاهرود درباره وضعیت موجود و برنامه های آتی و مشکلات گفتگو شد.

شاهرود 5
شاهرود 4
شاهرود 2
شاهرود 1


۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۰۶۱
کد خبر : ۷,۳۲۵