سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲

اخبار

افتتاح اورژانس حاد غیر تنفسی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

بخش اورژانس حاد غیر تنفسی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز با حضور دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر مهران کاوش رئیس بیمارستان و دیگر معاونین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ،دکتر مهران کاوش با اشاره به راه اندازی بخش اورژانس حاد غیر تنفسی گفت : به همت مدیریت بهداشت و درمان اهواز ، تلاش و همکاری همه واحدها ، جهت حفظ سلامت جمعیت تحت پوشش و پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 در شاغلین و بازنشستگان نفت  ، بخش فیزیوتراپی زنان قدیم بازسازی و تجهیز شد تا به بیماران اورژانسی با علائم غیر تنفسی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه اورژانس حاد غیر تنفسی یک بخش کامل و مجهز شامل 13 تخت است افزود: این بخش دارای اتاق عمل سرپایی ، اتاق ایزوله و تجهیزات کامل اورژانس شامل 2 تخت CPR ،  مانیتورینگ کامل ،  دستگاه اتوپالس، 2 دستگاه دی سی شوک ، سونوگرافی پرتابل و ...  می باشد و بیماران با علائم غیر تنفسی می توانند به این اورژانس مراجعه نمایند.

رییس بیمارستان برزگ صنعت نفت اهواز تصریح کرد: با افتتاح اورژانس حاد غیر تنفسی ، بیماران از درب مجزا وارد شده ، تریاژ و مراحل تشخیص و درمان ایشان در فضایی کاملا مجزا انجام  می شود.

دکتر کاوش اظهار داشت : در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، اورژانس حاد غیر تنفسی به طور کامل به عنوان بخش اورژانس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

رییس بیمارستان بزرگ نفت با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان گفت : با افزایش میزان مراجعین با علائم تنفسی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز  بخش های کووید  1و 2 آماده سازی شده و خدمت رسانی به بیماران بستری کووید19 با همه ی توان آغاز شد .

وی ادامه داد  : به علاوه بخش CCU قدیم نیز تحت عنوان بخش ICU2 جهت ارائه خدمات مراقبت های ویژه به بیماران کووید 19 در صورت نیاز ، تجهیز شده است.

وی تاکید کرد : جهت کاهش احتمال سرایت ویروس کرونا آسانسور مخصوص بیماران مشکوک به کرونا از دیگر آسانسورها جدا شده است و تمام این اقدامات در راستای حفظ سلامت شاغلین و بازنشستگان صنعت نفت و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام گرفته است.

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۵۳
تعداد بازدید : ۳۷,۱۲۲
کد خبر : ۷,۳۹۷