سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۱
 

اخبار

ارائه خدمات به بیماران کلیوی در بخش همو دیالیز مرکز سلامت خانواده صنعت نفت آزادی

بخش همو دیالیز مرکز سلامت خانواده صنعت نفت آزادی با هدف ارائه خدمات مناسب به بیماران نارسایی کلیه ساکن در تهران بزرگ از اول اردیبهشت با ظرفیت 10 تخت راه اندازی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر حبیب اله سمیع در حاشیه بازدید از مرکز سلامت خانواده صنعت نفت آزادی امروز سه شنبه 13 خرداد ماه با اشاره به راه اندازی بخش همو دیالیز این مرکز از اوایل اردیبهشت ماه 1399 گفت : مرکز سلامت خانواده صنعت نفت آزادی بعد از بیمارستان صنعت نفت تهران بعنوان مهمترین و بزرگترین مرکز در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران بشمار میرود و بسیار با اهمیت در منطقه غرب تهران است .

 وی افزود: جمعیت قابل توجه ایی از کارکنان صنعت نفت در محدوده غرب و شمالغرب تهران سکونت دارند و دسترسی به بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران با توجه به محدودیت طرح و ترافیک سخت است لذا ارائه خدمات تخصصی در این مرکز مورد توجه قرار گرفت . 

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هدف از راه اندازی بخش همو دیالیز مرکز سلامت خانواده صنعت نفت آزادی را استفاده کاربری بخش همودیالیز بیمارستان صنعت نفت تهران بعنوان  ICU  دوم داخلی برای پشتیبانی از مراجعین در پیک بیماری کووید 19 و  رضایت مراجعین از خدمات بخصوص بازنشستگان صنعت نفت عنوان کرد و گفت : بخش همو دیالیز مرکز سلامت خانواده صنعت نفت آزادی برای بیماران نارسایی کلیه با هدف ارائه خدمات با کیفیت در زمان مناسب  با ظرفیت 10 تخت راه اندازی شد که مراجعین آن از مناطق های مختلف تهران و کرج است. 

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران در ادامه بازدید از بخش های مختلف مرکز سلامت خانواده صنعت نفت آزادی به توسعه کیفی کلینیک های تخصصی از جمله گوارش،آندوسکوبی،قلب و... اشاره کرد و گفت : در حال حاضر بخش های مختلفی از جمله کلینیک خانواده(اطفال،زنان،ارولوژی،داخلی،جراحی،آسم و آلرژی،ارتوپدی،تغذیه و مشاوره ) ،دندانپزشکی ،آزمایشگاهی ، تصویربرداری در این مرکز به مراجعین خدمات ارائه  میدهند .

دکتر علی بهزادی با اشاره به کاهش بار مراجعات بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران پس از راه اندازی مرکز سلامت خانواده صنعت نفت آزادی افزود : در سال گذشته حدود 100 هزار مراجعه کننده از این مرکز خدمات دریافت کردند که در بخش کلینیک تخصصی 52 هزار نفر،در بخش دندانپزشکی 27 هزار نفر و آزمایشگاه 11 هزار نفر می باشد.

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۹
تعداد بازدید : ۳۶,۹۲۱
کد خبر : ۷,۴۰۹